My Housemate



Ellyn
- Pendek tapi comel
- Suke amik gambar(abis hp n laptop aku penoh gambar dia)
- Kuat tido
- Kegemaran: Suke tukar2 pakwe..(so kpd semua yg diluar..beware ngn dia..haha)

Meen
- Single(kononnya xnk bercinta)
- tp..nak cri pakwe..
- dia gelak mcm pontianak..
- baek la jugak..nak2 time org sakit...
- sape yg tak kuat semangat..jgn naik kete ngn dia..pendek umorrr..

Meya
- Pendek jugak..
- Macam jantan(kalau dia pakai high heels sumer patah)
- Sakit memanjang.
- Org kuantan..
- Kuat ngajuk(kalau ngn pakwe dia arr)

Fitra
- Very the lemah lembut
- Pointer dia tinggi siott..
- Dia kehilangan saat gembira di 'U' sbb asyik follow kwn yg pentingkan diri..(so skrg dia tgh E.N.J.O.Y d moment)
- Penjaga dia BESAR..Ade kat MURAI JAYA(MJ)
- Yg penting dia tempat rujukan asignment..hikhik(sbnrnya tmpat copy jwpn)

Daya
- Roomate aku..(pemurah giler babi)
- Kuat shopping..(dia shopping yg branded2 jek okeyh)
- Feberet brand selipar = IPANEMA (Pengaruh tak baik pade aku..haha)
- Cikeding minah ni..
- Kitorg roomate no '10'..dia 1 aku 0..

Echah
- Budak Tedong Melake..
- Dia kalau cakap aku xleh stop gelak
- Semua org yg cari pasal nak di telan oleh nya..
- Benda paling ANTI : Org ckap dia anak angkat.
- Cita-cita : Nak belajar masak nasik..(hahaha)
- Best gler layan kpale dia..
- Rase selamat arrr ngn dia..sbb klu kene kcau dia tenung jekk lintang pukang budak2 lari..
- Kalau tgok citer antu dia gelak..(aku ghase antu pun nyampah nk takutkan dia)

2 comments:

atenzone August 12, 2009 at 12:53 AM  

bella pun citer sal housemate dialah..
hehe..
bgus2..
selamat menjadi blogger dit ek..
=)

BeLLa August 22, 2009 at 12:11 AM  

Aten..mmg la..I pun nak citer pasal roomate I..hehehe